2021. 04. 09., péntek, 12:24

A Volvo úgy hívja fel az egyik legfontosabb dologra a figyelmet egyik reklámjában, ahogy senki

A svéd autógyártó cég neve az évek során szinte összeforrt a biztonság fogalmával, hiszen a Volvo mindig kiemelkedő figyelmet szentelt annak, hogy a lehető leginkább megóvják járműveik sofőrjeit, utasait az esetleges balesetek során.

Ennek fényében nem is volt túl meglepő, hogy kijött egy “A legmagasabb szintű biztonsági teszt” című videójuk, kezdőképén egy daruról lógó, hófehér Volvóval, amely 100 láb magasból várja a sorsát. Mindenki azt várja, hogy az autó hirtelen lezúg a magasból és ripityára törik, ám a hiper-szuper biztonságtechnika az autóban majd megóvja a tesztbábukat. De nem ez történt.

A videóban szereplő férfi ugyanis az utolsó pillanatban elfordul, és megjelenik egy hatalmas jégfal, amely épp egy olvadó gleccser oldaláról törik le, és zúg bele az óceánba. Majd jön a felirat, hogy amelyet ők végső próbatételnek neveznek nem más, mint a klímaváltozás.

Ezzel is szerettek volna rávilágítani arra a változásra, amelyet a Volvo elsőként eszközölt gyárain és autóin: 2040-re elérik a klímasemlegességet, 2030-tól pedig kizárólag csak elektromos autókat fognak gyártani, de már 2025-re azt szeretnék, hogy minden második eladott autójuk elektromos legyen.

 

A Volvo ezekkel a lépéseivel egyértelműen a zászlóshajója az autógyártók azon törekvésének, hogy környezetbarát modellekre és gyártásra álljanak át szerte a világon. A reklám pedig telitalálat!

Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon:
Hírfüggő vagy?
Ez a te oldalad!