Nagyon elszaladt a ló az Instagramnál.
Az Instagram legnagyobb ellenfelének jelenleg a TikTokot tartja, hiszen már közel sem produkál az app akkora nézettséget, mint korábban. Talán legnagyobb karaktergyilkossága az volt, amikor az értesítések funkciót kicserélték a vásárlás funkcióra, amivel teljesen tudatosan a már évek óta jól megszokott gombot cserélték le. Így nem titok, hogy az Instagram a vásárlás funkció bevezetésén keresztül, a szponzorált posztokon át, a saját hirdetések feladásáig abszolút arra koncentrál, hogy minél több pénzt gyűjtsön be, illetve forgasson meg maga körül.
A TikTok pedig szinte teljesen leváltotta az Instagramot, hiszen a videómegosztó appon arra hivatkoznak a felhasználok, hogy elegük van az Instagramon látott beállított, agyonszerkesztett képekből, mert nem tesz jót a mentális egészségnek.
Az új lehetőségnél nem lehet majd screenshotot készíteni, illetve csak az előfizetőink látják majd a tartalmat. Egyébként már a Twitter is fontolgatja, hogy bevezeti, hogy bizonyos posztokat csak előfizetők láthassanak.
Mit gondoltok, mennyire működőképes ez a magyaroknál?