2022. 01. 30., Vasárnap, 20:26

Dübörög a VeszprémGeneration – Elkészült a saját brand

Emlékeztetőül: A VeszprémGeneration egy olyan speciális ifjúsági program, amely a veszprémi fiataloknak szól, az ő igényeik mentén indult el. A 2023 végéig tartó közös munka teljes egészében a fiatalok aktív bevonásával zajlik, és kizárólag saját látásmódjuk, elképzelésük formálja. A projekt keretein belül a Z generáció önkéntesei négy kültéri találkozási pontot álmodnak meg és valósítanak meg, melyek 2022 végéig el is készülnek. 

A Lélektér Alapítvány által meghirdetett projekt keretein belül egy Veszprém központú brand is készült, melyet maguk a fiatalok terveztek meg. Maga a VeszprémGeneration a veszprémi Z generációs fiatalokat foglalja magába, az általuk tervezett logón a Gen. Vszprm pedig a korosztály ízlésvilágnak megfelelő rövidítése a projektnek, így alakult a VeszprémGeneration a generáció igényeinek és látásmódjának megfelelően. A brand által további célunk erősíteni a fiatalok Veszprém tudatossàgàt, a városhoz való kötődésüket

Elindult a VeszprémGeneration projekt – 4 találkozási pontot alakítanak ki Veszprémben

Elindult a VeszprémGeneration projekt – 4 találkozási pontot alakítanak ki Veszprémben

A Lélektér Alapítvány Facebook oldalán osztotta meg a hírt, miszerint újabb projektbe fognak.

A csapatok és a szervezők víziója, hogy VeszprémGeneration egy fiatalos, Veszprém-központú branddé váljon, amely nem csak képviseli a generációt, hanem láthatóvá teszi őket. Az alkotócsapat tagjai ezzel kifejezhetik a korosztály egyediségét, valamint a Veszprémhez való kötődésüket és büszkeségüket. 

Meet the team – Bemutatjuk a VeszprémGeneration Waldorfos csapatát

Meet the team – Bemutatjuk a VeszprémGeneration Waldorfos csapatát

Dübörög a VeszprémGeneration projekt, melynek keretein belül a fiatalok kerülhetnek reflektorfénybe, a generáció tagjaiból került ki az a négy csapat, akik megálmodják, megvalósítják azokat a találkozási pontokat melyek 2023-tól színesítik majd Veszprémet. A következő csapatot a Waldorf 12. osz

Első körben vászontáskák, tornazsákok és maszkok készültek, de tervezés alatt vannak még hoodiek, pólók és zoknik is. A tárgyak fekete alapon fehérek, vagy fehér alapon feketék, illetve a korosztály kérésére és a szolidarítás jegyébe készülnek szivárványos verziók is. Maga a logó pedig egy minimalista, letisztult rövidítés. 

Takáts Emese projektvezető elmondta, hatalmas pozitív meglepetés és visszajelzés is egyben, hogy bár 4 csapatra, összesen 28 fiatal önkéntesre számítottunk, a projektre több, mint 35 fő fiatal jelentkezett.

Amire a legbüszkébbek vagyunk, hogy a Veszprémgeneration alakításába már a kezdetektől bevontuk a résztvevőket, így maga a Gen.Vszprm brand és a kültéri találkozási pontok is a generáció ízlésvilágát fogják visszatükrözni, ezáltal válnak majd reményeink szerint szerethetővé a veszprémi fiatalok számára.

Hajrá Gen V., kíváncsian várjuk mit hoztok össze!

Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon: