Az eMAG jelentése szerint a nyár óta folyamatos a kereslet a hősugárzó termékekre, a válság ellenére viszont a kevésbé nélkülözhetetlen játékkonzolokat sem vetik meg a vásárlók, melyekből 60%-al több fogy mint tavaly. És persze az örök sláger, a televízió is a legjobban fogyó termékek között van.
Az idei jelszó az energiatakarékosság
A gáztűzhelyek, az amerikai stílusú óriáshűtők nem kelendők, a vásárlók közül a legtöbben inkább energiatakarékos fagyasztót és hűtőgépet keresnek – számolt be tapasztalatairól az eMAG. A cég szerint nyár óta jól fogynak a hősugárzók és elektromos radiátorok, a tévéeladásokat az alsó és a felső kategória pörgeti a legjobban, és a válság ellenére is jól fogynak az új generációs játékkonzolok.
Gáztűzhelyek, hűtőszekrények
Az ünnepi szezonban népszerűek az elektromos beépíthető sütők és főzőlapok, míg a gáztűzhelyek és gáz főzőlapok, illetve a jellemzően nagyobb fogyasztású eszközök – például a nagy, dupla ajtós, amerikai stílusú hűtőszekrények, kedvezőtlen energiabesorolású szárítógépek, elektromos kályhák – eladásai jelentősen csökkentek, mivel a vásárlók a kedvező fogyasztású típusokat részesítik előnyben.
Idén a VB is megdobta a tv-lázat
Bár a pandémia alatt sokan ruháztak be tévére, az eladások a tavalyihoz hasonlóan magasak maradtak az eMAG-nál – amely az idén télen zajló futball-vb mellett annak is köszönhető, hogy sokan válthattak új, a korábbinál energiatakarékosabb modellre.
Mit nekünk válság, a konzol KELL!
Mindemellett – dacára a kedvezőtlen gazdasági környezetnek és a gyártói áremelkedéseknek, –
az idei karácsonyi szezonban közel 60 százalékkal több Xbox és Playstation-konzol fogyott az eMAG-nál, mint tavaly ilyenkor