A hírről az egyetem maga számolt be a honlapján.
Karrier- és Hallgatói Szolgáltatóközpont néven újult meg és jött létre egy önálló, rektori irányítás alá tartozó szervezeti egység - olvasható a Pannon Egyetem közleményében.
A Szolgáltatóközpont elsődleges célja, a hallgatói életpálya sikerességének elősegítése és támogatása.
Az aktív hallgatók számára információs szolgáltatást, egyéni karrier- és pszichológiai tanácsadást, készségfejlesztő-, önismereti- és kompetenciafejlesztő tréningeket, valamint álláslehetőségek széles tárházát kínálják a szakértő kollégák.
A szolgáltatói tevékenység már az általános- és középiskolákban elkezdődik, ahol a központ munkatársai elsősorban pályaorientációs tanácsadással, önismereti csoportfoglalkozásokkal segítik a fiatalok tudatos életpálya döntéseit.
Mint írják, az új szervezeti egység egy átlátható, stabil és biztonságos hidat kíván képezni a tanulmányi élet és a munkaerő piac között, ezért a munkáltatói szektor képviselőivel is szoros kapcsolatot ápol. Ezen együttműködéseknek köszönhetően a hallgatók számára a legaktuálisabb munkaerőpiaci trendek, munkáltatói elvárások is elérhetővé válnak.