Már egy random hétköznapot sem tudnak lehozni összeomlás nélkül.
Alighogy elindul egy hétköznap reggel, a MÁV máris letér a sínekről – ha nem szó szerint, akkor átvitt értelemben biztosan. Tegnap éppen a győri fővonalon omlott össze a rendszer, de az utasok szerint mindegy is, melyik vonalra veszi valaki a jegyet: a késés, a tájékoztatás hiánya és a tanácstalan MÁV-dolgozók garantáltak. A megszokott “technikai okok miatt” kifejezést már fel sem kapják a fejek a hangosbemondóban – az utasok inkább azon lepődnek meg, ha történetesen nem történik semmi.
A vállalat közleményeiben rendre szerepel, hogy „dolgoznak a hiba elhárításán”, ám egyre inkább úgy tűnik, a probléma rendszerszintű. A modernizációnak nyoma sincs, a digitális jegyek és applikációk csak tovább fokozzák a zavart, miközben a sínek mentén rekedt utasok a vasúttársaság Facebook-oldalán próbálják kideríteni, mikor indul el végre valami. A MÁV tehát egyre inkább nem közlekedik – csak sodródik, a hibák hullámán.