Ezt Michael O'Leary a Ryanair vezetője nyilatkozta.
Az emelkedő üzemanyagárak a légiközlekedésre is kihatnak. A Ryanair vezérigazgatója, Michael O'Leary ennek kapcsán pedig úgy fogalmazott a BBC Radio 4 Today műsorában, hogy ez azt is jelenti, hogy véget ért a 10 eurós repülőjegyek kora, a légitársaság nem indít többé az eddig megszokott alacsony áron járatokat. A légitársaság átlagos viteldíja a tavalyi 40 euró körüli összegről a következő öt évben nagyjából 50 euróra emelkedne, de O’Leary szerint az emberek továbbra is gyakran fognak repülni az emelkedő megélhetési költségek ellenére is.
A légitársaság főnöke azonban azt mondta, hogy ennek ellenére arra számít, hogy az ügyfelek inkább az olcsóbb lehetőségeket keresik majd, mintsem, hogy csökkentsék a járatok számát. A BBC írt arról is, hogy mivel az elmúlt évtizedekben a repülőjegyek olcsóbbá váltak, a repülőutak száma is nőtt, és egyre többen vesznek részt rövid külföldi kiruccanásokon, az éves nyaraláson felül. Az olyan légitársaságok, mint a Ryanair, az Easyjet, a Vueling és a Wizz Air pedig folyamatosan versengtek egymással, hogy minél olcsóbb szolgáltatásokat nyújtsanak az utazóknak.
Ti mit preferáltok, inkább legyen olcsó, vagy inkább legyen minőségi szolgáltatás?